مشاوره اختصاصی "رایگان" شرکت طراحی سایت ره وب

قبل از شروع هر کاری ره وب به شما پیشنهاد میدهد یک مشاوره اختصاصی و درجه یک را داشته باشید. هیچ فرقی نداره نوع کسب و کار شما به چه صورته و حتی در چه وضعیتی قرار داره. شما برای حرکت در دنیای دیجیتال و طراحی سایت نیاز به مشاوره دارید تا به واسطه آن بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. برای مشاوره ی رایگان با متخصصان شرکت ره وب فرم زیر را پر کنید و یا با شماره داخل سایت تماس بگیرید

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم ؟
همانند هر متنی، رپورتاژ خبری نیز دارای قواعد ساختاری است. منظور از قواعد ساختاری اجزا و بخش‌های تشکیل‌دهنده‌ی یک رپورتاژ خبری است. برای آن‌که بدانیم باید چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم ، به ذهن سپردن این بخش‌ها الزامی است. دانستن این بخش‌ها به نویسنده کمک می‌کند تا به اندازه، دقیق و با معنا بنویسد. به عنوان مثال متنی که در لید مقاله نگارش می‌شود با بدنه‌ی اصلی متفاوت است. این مورد در رابطه با میان تیترها نیز صادق است.

رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) چیست؟
همان‌طور که می‌توان حدس زد رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در واقع نوعی از تبلیغات متنی در قالب یک گزارش و خبر است. سایت مشهور Entrepreneur در تعریف خود از رپورتاژ آگهی این گونه می‌گوید که:
رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) در واقع اطلاعیه‌ای است که از سوی واحد روابط عمومی با هدف اطلاع‌رسانی اتفاقات کسب و کار به مردم در رسانه‌های مختلف و انتشارات مرتبط و هدفمند منتشر می‌‌شود.
در واقع رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته می‌شود و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند. شما در رپورتاژ آگهی مخاطبان‌تان را در یک مسیر مشخص همراهی می‌کنید تا به سمتی که می‌خواهید هدایت شوند و اتفاقی که می‌خواهید رقم بخورد.

بهتر است بدانید که رپورتاژ آگهی یکی از بهترین تکنیک های می باشد که می تواند در گوگل سبب بهبود سایت شما شود و البته که باید آن را در منابع موثقی قرار بدهید تا بتوانید به این بهبود کمک کنید. وقتی شما بتوانید یک متن خوب و مفید را آماده کنید که مورد توجه مخاطبان باشد ، قطعا توانسته اید موفق می شوید.


منظور از رپورتاژ چیست ? 
نکاتی در خصوص رپورتاژ آگهی با سئو سایت شما وجود داشته است که باید به آن ها دقت نمایید. زمانی که در حال نوشتن رپورتاژ هستید حتما 3 کلمه کلیدی مناسب را انتخاب کنید و با وب سایت خود لینک دهید که یکی از آنها به صفحه اول و مابقی به صفحه های دیگری لینک داده شوند.
در مطلب قبل به سوال ” رپورتاژ آگهی چیست ” پاسخ داده شد. دقت کنید که محتوای رپورتاژ آگهی، یک متن ساده و پیش پا افتاده تبلیغاتی نیست، بلکه متن یا تصویری است که هدف شما را به مخاطب القا کرده و در قالب آموزش و یا اطلاع‌رسانی، محصول یا نکات کلیدی را پیرامون کسب و کار شما به کاربر معرفی می‌کند.


گام 1: مخاطب خود را بشناسید
گام ۲: محل انتشار رپورتاژ خود را بررسی کنید.
گام ۳: تیتر مناسب و جذاب بنویسید.
گام ۴: برای نوشتن یک چکیده خوب زمان بگذارید.
گام ۵: متن اصلی را کامل و جامع بنویسید.
گام ۶: مخاطب را به انجام عمل دعوت کنید.

در ادامه ما مقاله هایی که ممکن است کمکتان کند را لیست کرده ایم : 

۰۹۱۲۸۳۶۷۷۴۷
تماس با ره وب
۰۹۱۲۸۳۶۷۷۴۷