شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن ره وب

تیمی با تجربه و متخصص در تمام خدمات آنلاین و دیجیتال و بیش از ۲۰ سال تجربه

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن ره وب

دیجیتال مارکتینگ

Digital Marketing معرفی کامل دیجیتال مارکتینگ ( بازاریابی دیجیتال )

امروزه اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ زیاد به گوشتان خورده است، مخصوصا از زبان افرادی که در حوزه کاریشان خیلی موفق هستند و همواره به دنبال راه های بهتر برای بهبود مشاغلشان هستند. پس مطمئنا بار ها در ذهنتان پیش آمده است که دیجیتال مارکتینگ چیست؟ شاخه های دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال شامل چه مواردی و فعالیت هایی می شود؟ چگونه می توان کارآموزی دیجیتال مارکتینگ را سپری نمود؟

امروزه با تاثیر بخصوص اینترنت بر مردم، نحوه ی زندگی بخصوص در زمینه کاری و خیلی موارد دیگر دچار تحول شده است.

دیگر روش های قدیمی برای پیشبرد زندگی کافی نیست باید همواره به روز باشیم و برای پیشرفت روش های جدید بکار ببریم. از مهمترین روش های ارتقا و بهبود کسب و کار ها حضور در عرصه دیجیتال مارکتینگ می باشد که معنای دیگری به حوزه ی کاری شما می بخشد. در این مقاله ما به سوالات شما جواب می دهیم تا دید کلی و درستی از دیجیتال مارکتینگ بدست بیاورید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

با استفاده از اینترنت، تلفن های همراه، رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو و سایر شبکه های ارتباطی در دسترس مصرف کنندگان است. برخی از کارشناسان بازاریابی معتقدند که روش ها و خدمات دیجیتال مارکتینگ در زمینه ارتباط با مشتریان بسیار کاربردی تر از روش های قدیمی و سنتی است و کاربران از این طریق بهتر می توانند ارتباط برقرار کنند.

دیجیتال مارکتینگ شامل زمینه ی گسترده ای است، که از جمله آن برای جذب مشتری از طریق روش های ارتباطی متفاوت مثل ایمیل، بازاریابی محتوا، موتور های جستجو، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است.

برای درک بهتر باید بگویم که دیجیتال مارکتینگ بخش خاصی از مشتری ها را هدف قرار داده و با انها تعامل می کند. بازاریابی اینترنتی با بازاریابی دیجیتال فرق می کند. بازاریابی اینترنتی تبلیغاتی است که فقط در اینترنت انجام می شود، در حالی که بازاریابی دیجیتال می تواند از طریق دستگاه های تلفن همراه ، در ایستگاه های مترو ،بازی ها و فیلم ها یا از طریق اپلیکیشن تلفن های همراه انجام شود.

اگر برای برندینگ و دیجیتال مارکتینگ ( بازاریابی دیجیتال ) کسب و کار خود نیازبه مشاور دیجیتال مارکتینگ و یا   مشاور برندینگ دارید و یا به دنبال طراحی اپلیکیشن و یا طراحی سایت هستید حتما این دو پیج را مطالعه کنید 

مشاوره برندینگ

مقصود از به وجود آوردن یک برند شاید بالاتر از چیزی مانند فروش و عرضه کالا و خدمات باشد و اغلب برند ها هستند که بازار ها را تحت تاثیر خود قرار می دهند و برای کسب و کار به درجه ای از اهمیت می رسند که تبدیل به تمامیت یک سازمان و یا تولید کننده می شوند که خود باعث جذب نیرو و مخاطب برای آن نوع فعالیت می باشد. جدا از این منظر دارای ارزش اقتصادی فراوانی نیز می شود. برای اطلاع از تمامی این مزیت ها می توانید مشاوره برندینگ را انتخاب نموده و دانش خود را نسبت به این زمینه بهبود بخشید.

بازاریابی ویدئویی

اهمیت و به نمایش گذاشتن یک عکس به مراتب تاثیر بیشتری نسبت به محتوا بر مخاطب دارد که با تجهیزات عکاسی تبلیغاتی انجام می گردد و این خود می تواند بیانگر اهمیت ویدئو مارکتینگ و یا بازاریابی ویدئویی باشد برای هر فعالیتی اعم از برقراری ارتبط با مشتری، تبلیغ برند، معرفی خدمات و محصولات استفاده نمود از بازاریابی ویدئویی می توان برای چگونگی استفاده از محصولات، مزایای محصولات و تشویق مشتریان و مخاطب رای استفاده از محصول و استفاده از وایرال ویدئو ( محتوایی که دست به دست می چرخد ) بهرمند شد.

ویدئو مارکتینگ چیست؟

ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی به معنای ساخت ویدئو از خدمات یا محصولات و انتشار آن در شبکه های دیجیتال برای جذب مخاطب می باشد.

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی روشی از بازاریابی است که در آن مخاطب توسط دیدن یک فیلم تبلیغاتی مجذوب کالا و یا خدمات یک برند می شود.

منظور از ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی مراحل تولید و انتشار ویدیو در وب سایت و شبکه های اجتماعی است که هدف آن معرفی محصول و خدمات و همچنین جذب مشتری و افزایش فروش را دنبال کند.

مدیریت بهترین پیج اینستاگرام

یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در سطح جهان اینستاگرام است که حدودا 150 میلیون کاربر در حال استفاده از آن می باشند و تا کنون 16 بیلیون عکس در آن توسط فالووران به اشتراک گذاشته شده است که آمار خیره کننده ای می باشد. این امار خود نشان از این دارد که تا چه اندازه اینستاگرام می تواد به سایت مورد نظر کمک کند و با مدیریت حرفه ای اینستاگرام و هزینه مدیریت پیج اینستاگرام وساخت کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام وآموزش و برگزاری کمپین های اینستاگرامی و آشنایی با آن میتوانید از طریق این شبکه اجتماعی و ابزار مدیریت اینستاگرام سایت خود را در وضعیت بهتری قرار دهید. البته علاوه بر مدیریت اینستاگرام وب دیگر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، وب و توییتر وب پیشرفت شگرفی داشته اند.

مهم ترین ابزار مدیریت پیج اینستاگرام :
  1. Statigr.am
  2. Postso
  3. Justunfollow
  4. Twtrland
  5. برنامه ادیت ویدیو برای اینستاگرام

شاخه های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یک عرصه ی بزرگ و عظیم است و فقط شامل چند مورد معمولی نمی باشد بلکه هر زمینه و شاخه ی دیجیتال مارکتینگ ویژگی و اهمیت بخصوص خود را دارد. اینکه شاخه های مختلف دیجیتال مارکتینگ و فواید و نتایج آن ها را بشناسید می توانید دید جامعی نسبت به آن ها بدست آورید و در زمینه ی کاری تان چندین پله از رقیبانتان بالاتر و موفق تر باشید. از جمله مهمترین شاخه های دیجیتال مارکتنیگ شامل:

بازاریابی وب سایت

سایت را می توان محور کلیه فعالیت های دیجیتال مارکتینگ دانست. داشتن سایت می تواند به شما امکانات بسیاری دهد و مکانی برای اجرای انواع کمپین های بازاریابی آنلاین ونمونه کمپین دیجیتال مارکتینگ است. وب سایت شما باید محصول و خدمات شما را به روشی واضح و به یاد ماندنی در ذهن کاربران نشان دهد.

تبلیغات پرداخت برای هر کلیک (PPC)

تبلیغات PPC به بازاریابان این امکان را می دهد تا از طریق پرداخت هزینه در تعدادی از سیستم عامل های دیجیتال تبلیغات کنند. بازاریابان می توانند کمپین های PPC را در Google ، Bing ، LinkedIn ، Twitter ، Pinterest یا Facebook تنظیم کنند و تبلیغات خود را به افرادی نشان دهند که در جستجوی اصطلاحات مرتبط با محصولات یا خدمات آن ها هستند. کمپین های PPC می توانند بر اساس ویژگی های مختلف مثل سن، جنس، علایق مختلف، کاربران مختلفی را مورد هدف قرار دهند. محبوب ترین سیستم عامل های PPC ، تبلیغات در Google و Facebook است.

کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر به افراد مشهور یا تاثیرگذار بیان  می‌شود که مخاطبان زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند که آن ها را دنبال می نمایند که ممکن است واقعا در دنیای واقعی نیز مشهور باشند مانند بازیگران و یا از طریق فضای مجازی و فعالیتشان در فضای مجازی این شهرت را به دست آورده باشند که با راه اندازی کمپین هایی به تبلیغ سایت ها و کسب و کار ها می پردازند. کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ را میتوان به چند دسته تقسیم نمود

  1. سلبریتی‌ها (افراد مشهور)
  2. واینرها (کسانی که در شبکه های مجازی ویدئوهای سرگرم کننده می سازند)
  3. بلاگرها(این افراد بیشتر به کار تولید محتوا مشغول هستند)
  4. میکرو اینفلوئنسرها(در حوزه های خاصی دست به تولید محتوا و انتشار آن می نمایند و ارتباط نزدیکی با فالوورهای خود دارند)

بازاریابی محتوا

هدف از بازاریابی محتوا دستیابی به مشتریان بالقوه از طریق استفاده از محتوا است. محتوا معمولاً در سایت منتشر می شود و سپس از طریق رسانه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، SEO  یا حتی کمپین های PPC تبلیغ می شوند. ابزارهای بازاریابی محتوا شامل وبلاگها ، کتابهای الکترونیکی ، دوره های آنلاین ، اینفوگرافیک ها ، پادکست ها و وبینارها است.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ و مشاوره ایمیل مارکتینگ هنوز یکی از مؤثرترین روش های بازاریابی دیجیتال است. بازاریابی از طریق پست الکترونیکی روشی برای ارتباط با مشتریان یا افراد علاقه مند به نام تجاری شما است. بسیاری از بازاریاب های دیجیتال از سایر روش های دیجیتال مارکتینگ با مشتریان و افراد جدید ارتباط برقارا می کنند سپس از طریق ایمیل ارتباط همیشگی و موثر را با ان ها ذایجاد می کنند.

مشاور دیجیتال مارکتینگ استارتاپ

در خصوص راه اندازی و اداره کارهای اینترنتی و استارتاپ ها مانند دیگر مشاغل نیاز به وجود و دریافت مشاوره از یک مشاور، بسیار احساس می شود. مشاور استارتاپ کسی است که در مدت کوتاه به استارتاپی معرفی می گردد تا بتواند بعضی از جنبه های شرکت را رو به جلو هدایت نماید و باید بیان نمود که مشاوراستارتاپ جزء یک تیم نیست او نیرویی است که از خارج از شرکت وارد میشود که ارزش بسیار بالایی در حرکت شرکت رو به جلو دارد.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

هدف اصلی یک کمپین بازاریابی در رسانه های اجتماعی آگاهی از برند و ایجاد اعتماد اجتماعی است. هرچه در زمینه بازاریابی در رسانه های اجتماعی بیشتر فعالیت کنید، می توانید از آن به عنوان مکانی جدید برای کسب مشتری و فروش محصولات و ارائه خدماتتان استفاده کنید.

نتیجه گیری

مسلما تخصص و شاخه های دیجیتال مارکتینگ فقط شامل موارد فوق نمی باشد. از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ می توان شرکت دیجیتال مارکتینگ ره وب (rahweb) با سال ها تجربه و تخصص از بهترین شرکت ها در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ بصورت بین المللی و داخلی است را نام برد و این گفته از نمونه کارهای حرفه ای این موسسه هویدا است. پس اگر می خواهید قدم در این عرصه بازاریابی بگذارید بهتر است که با متخصصان حرفه ای دیجیتال مارکتینگ ره وب در ارتباط باشید، تا بتوانید بصورت هدفمند فعالیت کنید.

هم چنین ره وب یک تیم مجرب در حوزه مدیریت صفحات مجازی دارد که این تیم شامل افراد زیر است

عکاسی و فیلمبردار حرفه ای

گرافیست و انیماتور حرفه ای

کارشناس اتاق فکر و استراتژی

متخصص آنالیز سوشیال ها

متخصص برگزاری کمپین و مسابقات

 

برای شروع پروژه های دیجیتال مارکتینگ ابتدا متخخصصین ره وب و مشاور های بازاریابی دیجیتال با تیم مشتری جلسات متعددی را برگزار می کنند، نظرات و اهداف آنها را گرفته و پس از یک هفته تحقیق و بررسی نتایج را اعلام می کنند.

این نتایج شامل مدت زمان اجرای کمپین های تبلیغاتی و یا میزان عملکرد ره وب برای مدیریت کسب و کار مجازی مشتری می باشد.

در هر مرحله از کار مشتری در جریان تمام تصمیمات و کارها قرار می گیرد

نیاز نیست شما کاری انجام دهید، از بازدید محصول و خدمات و عکاسی محصولات و فیلمبرداری تا پیاده سازی کامل ایده ها و سیاست ها همراه شما هستیم، تا شمارا به فروش و بازدهی برسانیم

در اخر پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر برای استارتاپ خود حتما به پیج سئو و بهینه سازی سر بزنید .


آخرین نمونه کار های دیجیتال مارکتینگ

استارتاپ آنی مشاور

برای مشاهده کلیک نمایید


خدمات ره وب در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ