شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن ره وب

تیمی با تجربه و متخصص در تمام خدمات آنلاین و دیجیتال و بیش از ۲۰ سال تجربه

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن ره وب


برگزاری کمپین تبلیغاتی

راه اندازی کمپین های تبلیغاتی حرفه ای 

بگذارید ابتدا حرف هایم را با یک نقل قول شروع کنم.

هنری فورد گفت: "فردی که برای پس انداز کردن، خرج هزینه ی تبلیغات را متوقف می کند ، کسی است که برای صرفه جویی در وقت خود ، ساعت خود را از کار می اندازد."

و از نظر من مهمتر از این گفته ، کسی که بدون یک استراتژی تبلیغاتی موثر تبلیغ می کند ، کسی ایست که در انتظار شکست است.

استراتژی های تبلیغاتی به اضافه روشهای دیجیتال مارکتینگ طرح هایی هستند که به مشاغل کمک می کنند تا محصولات یا خدماتشان را به مصرف کنندگان بفروشند. محصولات جدیدی که راه اندازی می شوند یا محصولات قدیمی که باید به بازار عرضه شوند باید با یک کمپین تبلیغاتی مؤثر همراه باشند. کمپین های تبلیغاتی مجموعه ای از پیام های تبلیغاتی است که حول یک ایده واحد می چرخند و بر اساس استراتژی های تبلیغاتی طراحی شده اند. تلاش های تبلیغاتی می تواند برای شرکت مزایایی از جمله آگاهی از برند و افزایش فروش به دست آورد.

کمپین های تبلیغاتی موفق ایرانی شامل چه ویژگی هایی هستند؟

1- مخاطب مناسب را مورد هدف قرار دهید

جامعه هدف و بازاری را که محصولاتتان را در می خواهید در آن تبلیغ کنید را مشخص کنید. شناختن مخاطبان تان به شما این امکان می دهد پیام تبلیغاتی را بطور خاص برای آن بازار تهیه کرده و بتوانید در مورد رسانه ها تصمیم بگیرید. بازاریابی روشی بسیار خاص و متمرکز است. بنابراین ، این یک اشتباه بزرگ است که بخواهید توده ی بزرگی از افراد جامعه را مورد هدف قرار دهید.

2- جلب توجه کنید

طبق گفته کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، یک فرد بطور متوسط هر روز در معرض تقریباً 5000 تا 14000 تبلیغات، قرار می گیرد. تبلیغ شما باید توجه مخاطب را به خود جلب کند. اگر مخاطبان مناسبی را مورد هدف قرار می دهید ،شانس موفقیتتان را چند برابر کرده اید. کمپین تبلیغاتی شما باید مردم را به خواندن ، تماشا و حتی شنیدن پیام کلی تان تشویق کند. به یاد داشته باشید ، هرچه قدر بتوانید با تبلیغات موثر توجه بیشتری به برند تان جلب کنید ، بازار هدفتان توجه کمتری به رقبای شما خواهند داشت.

3- ارتباط خوبی برقرار کنید

اگر هزینه یک محصول از مزایای آن فراتر رود ، به فروش نمی رسد. تبلیغات شما باید ارزش مارک و محصول شما را به بازار هدف شما منتقل کند. پس از مشاهده تبلیغات شما ، مصرف کنندگان شما باید بتوانند به سؤالات زیر پاسخ دهند:

1- زندگی من با وجود این محصول چگونه بهتر می شود؟

2- آیا این محصول ارزش این قیمت را دارد؟

مصرف کنندگان همیشه به دنبال ارزش هستند. اگر ارزش محصول با موفقیت در آگهی تبلیغ شود ، محصولات و خدمات شما به فروش می رسند.

3- طراحی ظاهری کمپین تبلیغاتی

آگهی شما باید شامل هویت نام تجاری شما باشد ، مانند لوگو ، تایپوگرافی ، رنگ ها ، ویدیو و تصاویر. تصاویر یا فیلم هایی که در تبلیغات شما گنجانده شده است باید نشانگر تصویر و شخصیت برند شما باشد. چگونه می دانید که در این زمینه کار بزرگی انجام داده اید؟ از لوگو و نام شرکت خود در تبلیغات استفاده کنید و ببینید آیا مصرف کنندگان می توانند مارک شما را به درستی حدس بزنند یا خیر.

4- جلب اعتماد کاربران

اعتماد قدرتمندترین عنصر در تبلیغات است. با بیان حقایق واقعی در مورد محصولات خود در تبلیغات ، اعتماد مصرف کننده را جلب کنید. هدف شما افزایش آگاهی از برند و دریافت مشتریان است.

5- راه های ارتباطی

مخاطبان کمپین تبلیغاتی شما فقط تبلیغات شما را مشاهده کردند. آنها تمام دانش لازم در مورد محصولات را بدست آوردند. حالا چی؟ حتما در تبلیغاتتان راه های ارتباطی مورد نظرتان را ثبت کنید. این مشخصات می تواند شماره تماس، مکان، آدرس سایت و شبکه های مجازی مثل اینستاگرام، لینکدین، توییتر و موارد دیگر باشد.

6- متفاوت و تاثیر گذار باشید

هرچقدر در تاثیر گذاری ذهنیت کابران تان موفق تر باشید نتیجه بهتری دریافت خواهی کرد. بنابراین ، شرکت ها باید راه هایی برای جاسازی محصولات و خدمات در ذهن مصرف کننده ها پیدا کنند. شما می توانید با یک، گنجاندن یک صدای مفرح سرگرم کننده یا حتی استفاده از افراد تاثیر گذار و معروف در تبلیغاتتان ، تبلیغات خود را به یاد ماندنی کنید.

پس فراموش نکنید که خلاق باشید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ره وب با داشتن چندین پکیج خاص برای کمپین های تبلیغاتی با توجه به انجام تمامی روش های دیجیتال مارکتینگ و اشنایی کامل با ترفند های تبلیغاتی مثل طراحی بنر، بیلبورد، عکاسی، ساخت تیزر تبلیغاتی، موشن گرافی، حضور فعال در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر، لینکدین، تلگرام و غیره از بهترین شرکت ها در حوزه برگزاری کمپین می باشد شما برای کسب اطلاعات بهتر می توانید با ما در تماس باشید.

نمونه کارهای مرتبط

مدیریت اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام

برای مشاهده کلیک نمایید
مدیریت کانال تلگرام

مدیریت کانال تلگرام

برای مشاهده کلیک نمایید
عکاسی از محصولات ارایشی

عکاسی از محصولات ارایشی

برای مشاهده کلیک نمایید
برگزاری کمپین در اینستاگرام

برگزاری کمپین در اینستاگرام

برای مشاهده کلیک نمایید
برگزاری کمپین تبلیغاتی

برگزاری کمپین تبلیغاتی

برای مشاهده کلیک نمایید
مدیریت پیج در فیس بوک

مدیریت پیج در فیس بوک

برای مشاهده کلیک نمایید
مدیریت پیج در توییتر

مدیریت پیج در توییتر

برای مشاهده کلیک نمایید
کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ

کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ

برای مشاهده کلیک نمایید
کمپین تبلیغات اینترنتی

کمپین تبلیغات اینترنتی

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات نصب اپلیکیشن

خدمات نصب اپلیکیشن

برای مشاهده کلیک نمایید