شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن ره وب

تیمی با تجربه و متخصص در تمام خدمات آنلاین و دیجیتال و بیش از ۲۰ سال تجربه

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن ره وب

مدیریت حرفه ای پیج در فیس بوک

 مدیریت صفحه بیزنسی در فیس بوک برای کسب و کار ها 

در سال های اخیر روش های جذب مشتری برای کسب و کار ها و مشاغل کاملا تغییر کرده است و روش های دیجیتال مارکتینگ بیشتر روی کار آمدند. ساخت صفحات مجازی و حضور پررنگ در این صفحات از بهترین کار های کسب کاربر و مشتری است. شما در این صفحات می توانید روابط دوستانه و نزدیک تری با مشتری هایتان برقرار کنید. یکی از بهترین شبکه های مجازی فیسبوک است که ویژگی های بخصوص و عالی دارد. اگر شما راه و رسم های استفاده بیزینسی از فیسبوک را بلد باشید می توانید در بالا بردن اعتبار کارتان خیلی پیشرفت کنید.

چگونه ادمین اکانت فیسبوک شویم؟

شما با رعایت چند نکته ی مهم در زمینه مدیریت پیج در فیسبوک که برایتان در این مقاله به اشتراک گذاشته ایم، می توانید به یک ادمین حرفه ای در مدیریت پیج فیسبوکتان تبدیل شوید. هرچقدر که دانش شما در این زمینه بیشتر باشد بهتر می توانید صفحه فیسبوکتان را برای پیشرفت کسب و کارتان استفاده کنید.

1- بررسی پیام ها:

پیام های خصوصی که از طرفدارانتان دریافت می کنید را حتما بررسی کنید. هنگام دسترسی به پیام های شما چهار پوشه وجود دارد Inbox ، Other ، Archived و Spam  صندوق ورودی شامل پیامهایی از افرادی است که صفحه شما را دنبال می کنند ، دیگری شامل پیام های افرادی هست که شما را دنبال نمی کنند. پیام های بایگانی شده، پیام هایی است که شما ذخیره کرده اید و اسپم پیام هایی است که شما به عنوان هرزنامه تلقی کرده اید. البته شما می توانید پیام های خود را بصورت خاموش یا روشن نگه دارید.

2- اعلان ها:

نگاهی سریع به جدیدترین فعالیت صفحه خود بیندازید. ببینید طرفداران شما چگونه با پست های شما ارتباط برقرار می کنند ، خواه آنها را دوست دارند ، به اشتراک می گذارند یا نظر می دهند.

3- ابزار انتشار:

به پستهای منتشر شده و برنامه ریزی شده مراجعه کنید. با استفاده از ویژگی برنامه ارسال فیس بوک ، می توانید بلافاصله پست ها را منتشر کنید یا برای پست های بعدی برنامه ریزی کنید. زمانبندی پست ها راهی مناسب برای به حداکثر رساندن وقت خود در فیس بوک است. می توانید صبح ها وارد سیستم شوید و پست های خود را برای روز برنامه ریزی کنید. همچنین می توانید پیش نویس پست را ایجاد کنید که بعدا منتشر شود.

4- تنظیمات:

با دسترسی به اطلاعات صفحه ، نقش صفحه و سایر تنظیمات آن، این اطمینان را حاصل کنید که حریم شخصی شما بصورت حالتی که می خواهید تنظیم شده است و هرگونه دستورالعمل یا محدودیت مورد نظر را برای صفحه خود تنظیم و اعمال کنید.

5- This Week:

نوار کناری "این هفته" نگاهی سریع به جدیدترین فعالیت های شما را ارائه می دهد. نگاهی سریع به کلیکهای صفحه هفتگی ، کلیک روی ارسال و تماس با ما از اقدامات این بخش می باشد و  با کلیک بر روی هر بخش نگاهی دقیق تر از آن ها برایتان ارائه می دهد.

6- عکس کاور:

عکس کاور خود را به طور مرتب به روز کنید اما از طراحی کاور های شلوغ پرهیز کنید. طراحی Facebook Cover Photo  زیبا و کارآمد می تواند نماینده ی خوبی در نمایش محتوای کسب و کار و صفحه تان باشد.

7- تصویر پروفایل:

هنگام انتخاب عکس پروفایل تجاریتان ، این را بخاطر بسپارید که عکس پروفایل شما همان چیزی است که نشانگر برند شما در سراسر Facebook است. در کنار پستهای فید خبری ، پستهای شما در جدول زمانی صفحه ، در نظرات و پستهایی که در صفحات دیگر می دهید، می خواهید این تصویر نمایانگر برند شما باشد. توصیه می کنیم از لوگو ، رنگ، فونت و طراحیه متناسب با شغل خود استفاده کنید.

ویژگی های ادمین پیج فیسبوک

دسترسی سریع به Insights ، طراحی و اشتراک گذاری در صفحه.از ویژگی های ادمین فیسبوک است. ادمین های پیج خود را تشویق کنید که طرفداران برند شما باشند و اطلاعات صفحه شما را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند. مهم است که وظایفی را برای ادمین خود تعیین کنید و قوانینی برای ارسال بگذارید. فیس بوک اجازه می دهد تا پنج نقش مختلف ادمین که شامل: مدیر ، ویرایشگر ، مجری ، تبلیغ کننده و تحلیلگر است. هر نقش قابلیت های مختلفی دارد - فقط ادمینها  توانایی تغییر نقش هر مدیر را دارد.

بهتر است از ادمین های حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. چرا که مدیریت پیج فیسبوک آن طور که فکر می کنید کار آسانی نیست و کاملا نیازمند یک متخصص است. شما می توانید با متخصصان شرکت دیجیتال مارکتینگ ره وب در این زمینه همکاری کنید. افراد متخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ با سالها تجربه و تخصص که در زمانی کم بازده بالایی در پیج شما فراهم می کنند.

 

البته فقط فعالیت در فیس بوک ممکن است کمی بی اثر باشد ولی اگر برای کسب و کار خود در همه سوشیال ها فعال باشید مطمئن باشید که حتما جواب میگیرید اگر با اصول و تخصص جلو برید در ادامه مقاله هایی برایتان میزارم که ممکن است به کارتان بیاید 

مدیریت اینستاگرام با مدرن ترین روش ها 

مدیریت کانال تلگرام با حرفه ای ترین روش ها 

مدیریت حرفه ای اکانت توییتر با بازدهی بالا

 

 

خدمات مرتبط

مدیریت اینستاگرام  با روش های مدرن و جدیدترین آپدیت ها

مدیریت اینستاگرام با روش های مدرن و جدیدترین آپدیت ها

برای مشاهده کلیک نمایید
مدیریت کانال تلگرامی با حرفه ای روش ها

مدیریت کانال تلگرامی با حرفه ای روش ها

برای مشاهده کلیک نمایید
عکاسی تخصصی از محصولات آرایشی و بهداشتی

عکاسی تخصصی از محصولات آرایشی و بهداشتی

برای مشاهده کلیک نمایید
برگزاری کمپین در اینستاگرام

برگزاری کمپین در اینستاگرام

برای مشاهده کلیک نمایید
برگزاری کمپین های تبلیغاتی موفق

برگزاری کمپین های تبلیغاتی موفق

برای مشاهده کلیک نمایید
تبلیغات محیطی حرفه ای

تبلیغات محیطی حرفه ای

برای مشاهده کلیک نمایید
مدیریت حرفه ای پیج در فیس بوک

مدیریت حرفه ای پیج در فیس بوک

برای مشاهده کلیک نمایید
مدیریت پیج در توییتر با بازخورد بالا

مدیریت پیج در توییتر با بازخورد بالا

برای مشاهده کلیک نمایید
برگزاری کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ موفق

برگزاری کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ موفق

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات و مشاوره برندینگ

خدمات و مشاوره برندینگ

برای مشاهده کلیک نمایید
کمپین تبلیغات اینترنتی

کمپین تبلیغات اینترنتی

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات نصب اپلیکیشن

خدمات نصب اپلیکیشن

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات ویدیو مارکتینگ با بهترین کیفیت

خدمات ویدیو مارکتینگ با بهترین کیفیت

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات حرفه ای  بازاریابی محتوا

خدمات حرفه ای بازاریابی محتوا

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات حرفه ای ایمیل مارکتینگ

خدمات حرفه ای ایمیل مارکتینگ

برای مشاهده کلیک نمایید

نظرات کاربران