شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن ره وب

تیمی با تجربه و متخصص در تمام خدمات آنلاین و دیجیتال و بیش از ۲۰ سال تجربه

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن ره وب

برگزاری کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ موفق

کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ چیست ؟‌

اینفلوئنسر مارکتینگ در حال حاضر به یکی از محبوب ترین راه های بازاریابی در بین دیجیتال مارکتینگ ها تبدیل شده است. در حقیقت ، از سال 2018 ، بیش از 740 پلتفرم متمرکز بر اینفلوئنسر مارکتینگ وجود داشته است که بیش از 320 پلتفرم تنها در یک سال به این امار اضافه شده است. یکی از مهمترین دلایل این امر، میزان تاثیر اینفلوئنسر ها و محتوا هایشان بر زندگی و افکار مردم است. در حقیقت، میانگین میزان تاثیر اینفلوئنسر ها در اینستاگرام حدود 1.87٪ است.

این امار برای کسانی که کمتر از 2000 دنبال کننده (فالوور) دارند ، تقریباً به 10.7٪ افزایش می یابد.
امروزه که اینفلوئنسر ها می توانند تأثیر بسیاری بر تعامل و ارتباط با افراد مختلف جامعه داشته باشند، چه بهتر است که با برگزاری کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ تعامل خوبی با فالووران و مشتریان جدید برقرار کنید نتایج بهینه ای کسب کنید.

بهترین ایده ها در زمینه برگزاری کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ

در این مقاله چند تکنیک بخصوص برایتان به اشتراک گذاشته ایم که می توانند به شما در زمینه برگزاری کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ کمک کند تا از کمپین های خود نهایت استفاده را ببرید.

1- استفاده از کدهای تخفیف
کدهای تخفیف می توانند فوراً محبوبیت کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ شما را افزایش دهند. وقتی مردم می بینند که می توانند محصولات مورد علاقه خود را با قیمت پایین تری دریافت کنند ، تمایل بیشتری به خرید آنها پیدا می کنند. این نوع کمپین ها می تواند به شما کمک کند فوراً فروش و درآمد خود را افزایش دهید.
می توانید برای هر یک از اینفلوئنسر های خود کد تخفیف منحصر به فرد ایجاد کنید. وقتی اینفلوئنسر ها این کدها را به اشتراک می گذارند ، می توانید تعداد خرید را با استفاده از هر کد پیگیری کنید. این می تواند به شما کمک کند عملکرد هر یک از اینفلوئنسر های خود را ردیابی کنید.
شما می توانید چند تا محصولات خود را برای اینفلوئنسر های مختلف بدهید تا در صفحاتشان به اشتراک بگذارند و هر اینفلوئنسر اسمش را به عنوان کد تخفیف به دنبال کنندگانش معرفی کند.

2- سفیران برند
ممکن است برای یک کمپین فقط با یک اینفلوئنسر همکاری کنید. با این حال ، بهترین راه برای انجام اینفلوئنسر مارکتینگ، تقویت روابط محکم با اینفلوئنسرتان است. وقتی برای مدت طولانی تر با اینفلوئنسرتان کار می کنید ، آنها درک بهتری از مارک و ارزش های محصولات و خدمات شما خواهند داشت.
علاوه بر این ، برخورد با آنها آسان تر خواهد بود زیرا مدت طولانی تری با شما همکاری کرده اند. حتی بعضی از شرکت ها ممکن است بخواهیند سفیران نام تجاری خود را در میان برخی از اینفلوئنسر های خود انتخاب کنند. آنها قادر خواهند بود چندین جنبه از برند شما را از طریق محتوای خود به نمایش بگذارند.

3- گرفتن لایو (Live Videos)

امکان گذاشتن لایو در شبکه های مجازی یک انقلاب جدید در نحوه تبلیغات اینفلوئنسر ها ایجاد کرده استوقتی اینفلوئنسران شما به صورت زنده لایو می گذارند ، پیروان آنها فرصتی برای برقراری ارتباط مستقیم با آنها در زمان واقعی می گیرند. این می تواند درگیری و دیدگاه های زیادی ایجاد کند.
وقتی اینفلوئنسر نام تجاری شما را ذکر کرده یا در یک لایو خود از آن صحبت می کنند ، می توانید آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید.

4- رسانه های اجتماعی را تصاحب کنید

تصاحب رسانه های اجتماعی زمانی است که چند اینفلوئنسر برای یک مدت زمان از پیش تعیین شده ، کنترل رسانه های اجتماعی را با معرفی برند شما بدست می گیرند. در این دوره ، آنها برای ارتقاء برند شما باید محتوا های خلاقانه ای را ارائه دهند.

بهتر است که قبل از شروع این کمپین ها ، قراردادی با شرایط توافق شده برای اینفلوئنسر ها ترتیب دهید. این قرارداد باید جزئیات مربوط به نوع تبلیغات و محدوده کار را توضیح دهد و همچنین مدت زمان همکاری و تعداد پست ها و استوری های روزانه تعیین شود نوشتن این گزینه ها می تواند به جلوگیری از هرگونه مسائل آینده کمک می کند.

5- جلب اعتماد و رضایت

برای به دست آوردن بیشترین استفاده از کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود، باید با استفاده از اینفلوئنسر ها اعتمادو رضایت مردم را جلب کنید. هنگامی که مردم متوجه می شوند که یک تأثیرگذار برای نام تجاری شما تخفیف داده است ، اعتماد آنها به برند شما افزایش می یابد.
تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به اینفلوئنسر هایتان اجازه دهید از نزدیک، محصولات یا خدمات شما را امتحان کنند. سپس می توانید از آنها بخواهید تجربیاتشان را با کاربرانشان به اشتراک بگذارند. شما می توانید نظرات آنها را در بخشی از وب سایت خود قرار دهید یا در همین زمینه پست هایی برایررسانه های اجتماعی تان ایجاد کنید.

سخنان پایانی

شرکت در کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند بازده بسیار بالایی را به شما بدهدبا این وجود برای اینکه نسبت به رقبانتانتان متفاوت بنظر برسید، باید ایده ها و استراتژی های منحصر به فردی را ارائه دهید از این نظر بهتر از متخصصان در شرکت دیجیتال مارکتینگ ره وب استفاده کنید که در این زمینه ها تخصص و ذهن خلاقی دارند.

پیشنهاد میکنم حتما قبل از شروع کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ حتما مقاله های زیررا هم مطالعه کنید

برگزاری کمپین های تبلیغاتی موفق

برگزاری کمپین در اینستاگرام 

کمپین تبلیغاتی اینترنتی

خدمات مرتبط

مدیریت اینستاگرام  با روش های مدرن و جدیدترین آپدیت ها

مدیریت اینستاگرام با روش های مدرن و جدیدترین آپدیت ها

برای مشاهده کلیک نمایید
مدیریت کانال تلگرامی با حرفه ای روش ها

مدیریت کانال تلگرامی با حرفه ای روش ها

برای مشاهده کلیک نمایید
عکاسی تخصصی از محصولات آرایشی و بهداشتی

عکاسی تخصصی از محصولات آرایشی و بهداشتی

برای مشاهده کلیک نمایید
برگزاری کمپین در اینستاگرام

برگزاری کمپین در اینستاگرام

برای مشاهده کلیک نمایید
برگزاری کمپین های تبلیغاتی موفق

برگزاری کمپین های تبلیغاتی موفق

برای مشاهده کلیک نمایید
تبلیغات محیطی حرفه ای

تبلیغات محیطی حرفه ای

برای مشاهده کلیک نمایید
مدیریت حرفه ای پیج در فیس بوک

مدیریت حرفه ای پیج در فیس بوک

برای مشاهده کلیک نمایید
مدیریت پیج در توییتر با بازخورد بالا

مدیریت پیج در توییتر با بازخورد بالا

برای مشاهده کلیک نمایید
برگزاری کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ موفق

برگزاری کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ موفق

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات و مشاوره برندینگ

خدمات و مشاوره برندینگ

برای مشاهده کلیک نمایید
کمپین تبلیغات اینترنتی

کمپین تبلیغات اینترنتی

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات نصب اپلیکیشن

خدمات نصب اپلیکیشن

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات ویدیو مارکتینگ با بهترین کیفیت

خدمات ویدیو مارکتینگ با بهترین کیفیت

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات حرفه ای  بازاریابی محتوا

خدمات حرفه ای بازاریابی محتوا

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات حرفه ای ایمیل مارکتینگ

خدمات حرفه ای ایمیل مارکتینگ

برای مشاهده کلیک نمایید

نظرات کاربران