شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن ره وب

تیمی با تجربه و متخصص در تمام خدمات آنلاین و دیجیتال و بیش از ۲۰ سال تجربه

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن ره وب

برگزاری کمپین در اینستاگرام

برگزاری و طراحی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به عنوان روش دیجیتال مارکتینگ جدید در بین برندها شناخته شده است، جایی برای ثبت ایده های جدید در معرفی کسب و کار ها و برقراری ارتباط با مشتریان جدید و کسب سود بیشتر. داشتن استراتژی های مختلف در کسب فالوور بسیار مهم است اما اگر به دنبال راهی جدید و آسان برای جذب فالوور هستید، برگزاری کمپین در اینستاگرام بهترین روش است.

در طول کمپین های اینستاگرامی، شما همواره در تلاش برای رسیدن به یک هدف خاص یعنی افزایش فالوور در یک دوره زمانی مشخص و البته کم هستید.

اگر می خواهید کسب و کاری را راه اندازی کنید و با مشتریان جدیدی ارتباط برقرار کنید یا محبوبیت شهرت بیشتری برای کار خود بسازید ، طراحی و برگزاری کمپین های اینستاگرامی می تواند به شما در رسیدن به هدفتان بسیار موثر باشدتا در زمانی مشخص به موفقیت نسبتا خوبی دست یابید. در این مقاله ، شما را با انواع مختلفی از کمپین های بازاریابی اینستاگرام آشنا می کنیم و نکاتی برای برگزاری کمپین های مختلف به اشتراک می گذاریم.

انواع کمپین های بازاریابی اینستاگرام

امروزه برگزاری کمپین های اینستاگرامی بسیار رایج شده است و این خیلی مهم است که شما بدانید که چه کمپینی برای افزایش فالوور و محبوبیت پیجتان بهتر است. چند نمونه از این کمپین ها را در ادامه برایتان آورده یم.

1- Awareness campaign ( کمپین های اطلاع دهنده)

اگر شما صاحب برندی تازه تاسیس هستید یا میخواهید ارتباط پویایی با مشتریان جدید برقرار کنید، استفاده از کمپین های آگاهی و اطلاع دهنده برایستان بسیار موثر است. تعداد کاربران اینستاگرام هر دقیقه بیشتر و بیشتر می شود و یک بستر عالی برای نشان دادن و معرفی محصولات جدید و کاربردی است. تحقیقات و آمار نشان داده که 75% از کاربران اینستاگرام بعد از مشاهده ی محتوای ویژه در مورد محصول یک برند برای اشنایی با محصولات دیگر به دنبال سایت و شبکه های اجتماعی دیگرشان می روند.

2- Cause campaign (کمپین های انگیزشی)

بیشتر مشتریان در کنار خدمات عالی و بخصوص اهمیت بسیاری به اخلاق و نوع فعالیت های برند مورد نظرشان می دهند. پس چه بهتر است که بعضی اوقات در کمپین های انگیزشی مثل خیریه یا حمایت از قشر خاصی شرکت کنید.

3- کمپین های تبلیغاتی

هر روزه انواع تکنیک ها و روش های مختلف فروش در اینستاگرام ارائه می شود. اگر می خواهید فروش محصولات جدید یا موجودی قبلیتان را بالا ببرید ترفند هایی مثل شرکت در کمپین های تخفیفی یا مسابقات بسیار کاربردی است. شما با شرکت در این مدل کمپین ها می توانید با یک تیر دو نشان بزنید یعنی هم میزان فالوور و لایم های پیجتان بالا برود و هم فروش محصولاتتان.

همچنین می توانید از اینفلوئنسر ها و افراد معروف اینستاگرامی استفاده کنید. تبلیغات توسط این افراد به 3 دسته تقسیم می شود.

1- تبلیغات و معرفی محصول شما در استوری

2- همچنین تبلیغ محصولات شما در پست ها

3- و مهمترین آنها کمپین های تبلیغاتی که از نظر هزینه و بازده بسیار کاربردی تر است. این کمپین ها می تواند به صورت های مختلف برگزار شود که هدف اصلی آن افزایش فالوور و فروش محصولاتتان است.

نکاتی که در برگزاری کمپین اینستاگرام باید رعایت کنید

1- محتوای کمپین تان را برنامه ریزی کنید

وقتی اهداف و خواسته اتان در طراحی و برگذاری کمپین های اینستاگرامی را مشخص کردید نوبت به برنامه ریزی درباره چگونگی انجام کمپین و ساخت فیلم و عکس های مربوطه و تبلیغ کمپینتان است. محتوا هایتان باید کاملا گیرا و جذب کننده باشد و پیام اصلی ممپینتان را بیان کند.

2- از استوری و فید (پست) استفاده کنید

روزانه 400 میلیون کاربر اینستاگرامی استوری مشاهده می کنند در صورتی که فقط نیمی از جمعیت پیج های کاری از استوری استفاده می کنند. شما باید در کنار طراحی پست، استوری نیز طراحی کنید و بصورت روزانه به اشتراک بگذارید تا افراد بیشتری از کمپین شما با خبر شوند همچنین می توانید استوری ها را در بخش هایلایت ها ذخیره کنید.

3- برای کمپینتان یک قالب خاص طراحی کنید

شما باید از یک ظاهر خاص و منحصر به فرد در طراحی محتوا های کمپینتان استفاده کنید. مثلا از یک رنگ خاص در طراحی تمام محتوا هایتان استفاده کنید این باعث می شود که افراد با دیدن آن رنگ به یاد برند شما بیوفتند.همچنین پست هها نباید شلوغ و خسته کننده باشند. بهتر از از یک گرافیست ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

4- معیار های مربوط به کمپینتان را مشخص کنید

قبل از اینکه حتی کمپین خود را راه اندازی کنید ، باید معیارهای کلیدی و مهم مورد استفاده برای ارزیابی موفقیت خود و کمپینتان را مشخص کنید. مثلا می خواهید چه نوع کمپینی برگزار کنید. مخاطبان شما چه کمپینی را بیشتر استقبال می کنند. از چه نوع تبلیغ هایی می خواهید استفاده کنید و این کمپین چه سودی برای شما به همرا خواهد داشت.

نتیجه گیری

شرکت یا برگزاری کمپین های اینستاگرامی اگرچه آسان بنظر می رسد اما اینطوری نیست. شما باید از کمپینی که می خواهید در آن شرکت کنید آگاهی کامل داشته باشید تا هزینه ای که می کنید هدر نرود. یا حتی اگر به دنبال برگزاری کمپین هستید باید خیلی حرفه ای باشید تا هیچ گونه مشکلی در کارتان پیش نیاید. پیشنهاد ما به شما همکاری با یک شرکت تبلیغاتی است. شرکت ره وب یکی از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ سعادت آباد می باشد و بارها کمپین های مختلفی را برگزار کرده است و بسیار موفق بوده است.

خدمات مرتبط

مدیریت اینستاگرام  با روش های مدرن و جدیدترین آپدیت ها

مدیریت اینستاگرام با روش های مدرن و جدیدترین آپدیت ها

برای مشاهده کلیک نمایید
مدیریت کانال تلگرامی با حرفه ای روش ها

مدیریت کانال تلگرامی با حرفه ای روش ها

برای مشاهده کلیک نمایید
عکاسی تخصصی از محصولات آرایشی و بهداشتی

عکاسی تخصصی از محصولات آرایشی و بهداشتی

برای مشاهده کلیک نمایید
برگزاری کمپین در اینستاگرام

برگزاری کمپین در اینستاگرام

برای مشاهده کلیک نمایید
برگزاری کمپین های تبلیغاتی موفق

برگزاری کمپین های تبلیغاتی موفق

برای مشاهده کلیک نمایید
تبلیغات محیطی حرفه ای

تبلیغات محیطی حرفه ای

برای مشاهده کلیک نمایید
مدیریت حرفه ای پیج در فیس بوک

مدیریت حرفه ای پیج در فیس بوک

برای مشاهده کلیک نمایید
مدیریت پیج در توییتر با بازخورد بالا

مدیریت پیج در توییتر با بازخورد بالا

برای مشاهده کلیک نمایید
برگزاری کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ موفق

برگزاری کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ موفق

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات و مشاوره برندینگ

خدمات و مشاوره برندینگ

برای مشاهده کلیک نمایید
کمپین تبلیغات اینترنتی

کمپین تبلیغات اینترنتی

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات نصب اپلیکیشن

خدمات نصب اپلیکیشن

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات ویدیو مارکتینگ با بهترین کیفیت

خدمات ویدیو مارکتینگ با بهترین کیفیت

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات حرفه ای  بازاریابی محتوا

خدمات حرفه ای بازاریابی محتوا

برای مشاهده کلیک نمایید
خدمات حرفه ای ایمیل مارکتینگ

خدمات حرفه ای ایمیل مارکتینگ

برای مشاهده کلیک نمایید

نظرات کاربران